Tištěná prezentace

Tištěná prezentace hotelových služeb jen tak nevymizí ze základních reklamních a propagačních materiálů každého hotelu. I když se ze všech stran šíří pozornost internetu jako nejflexibilnějšího informačního média, tištěná prezentace má stále nezastupitelné místo. Důvodů k tomu je hned několik. Avšak než si objasníme důvody, musíme si vyjmenovat druhy tištěných prezentačních materiálů, které hotelová zařízení používají v provozu.

Tištěná prezentační média zpravidla jsou :

  • prospekty
  • vizitky
  • dopisní papír
  • katalog
  • kampaň
  • uvítací dopis
  • hotelová karta
  • účelová (parkovací, vstupová) karta
  • poznámkový blok
  • jídelní lístek
  • nápojový lístek
  • nabídkový lístek dodavatelů
  • nabídka služeb
  • bezpečnostní informace
  • nabídkové informace
  • tipové informace
  • hotelové (snídaňové) noviny - časopis

Je pro vás překvapením, kolik tištěných materiálů je v běžném hotelovém provozu používáno? Je až k nevíře, že existují pochybnosti o smyslu tištěných materiálů, když jich je takové množství. Je pravdou, že ne všechna hotelová zařízení potřebují ke svému provozu všechny výše jmenované druhy tiskovin, ale určitě alespoň část z nich jsou nezbytně nutné. Z toho vyplývá, že je potřebné tištěným materiálům věnovat náležitou pozornost.

V současné technicky vyspělé době nelze bez odborných znalostí sledovat nejnovější trendy materiálů tištěné formy. Ono to nelze sledovat ani časově, protože k tomu prostě při denních starostech o hotelový provoz není čas. Proto doporučení nechat tuto kategorii odborníkům je skutečně na místě. Pečlivě vyhledejte odbornou firmu, která vám poradí a tištěné materiály zpracuje. Je to sice drahá varianta oproti vymýšlení materiálů "po domácku", ale v konečném důsledku ta nejlevnější.

Důvod?

Velmi prostý, zamyslete se nad tím, kolik tištěných materiálů potřebujete, kolik druhů a od každého druhu kolik kusů. Tady není místo na experimenty, když si necháte vytisknout několika tisícové náklady a zjistíte, že "to není ono", pak ještě hodně dlouho budete mít na očích nepovedené kusy, nebo zkrátka celý náklad vyhodíte a necháte si vytisknout další.

Jaké zásady by tištěné materiály měly splňovat?

  • vizuální jednotnost
  • zapamatovatelnost
  • barevné sladění
  • hlavní nosný bod
  • přehledné hlavní a vedlejší informace
  • moderní grafiku
  • nadčasovost
  • užitkovost


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz