Optimalizace a web

seoOptimalizace na webu se týká téměř všeho, skutečně téměř všeho, co se na webu zveřejňuje, jak je web postaven a jak se web stále rozšiřuje.

Optimalizace není jen SEO (Search Engine Optimization) - optimalizace pro vyhledávače, ale především optimalizace textů a obsahu, tj. dalšího obsahu například audio, foto a video obsahu, flashových a gifových aplikací, vyskakovacích oken, zásuvných modulů (pluginů) a dalších nástrojů.

Korektní použití optimalizací je nutné nějakým způsobem prověřit. V případě, že se optimalizací stránek zabýváte sami, lze využít placených (či neplacených) SEO nástrojů na internetu, které po zadání URL vyhodnotí na základě přesně stanovených základních faktorům sílu webu. Webové analyzátory hodnotí web v procentuálním vyjádření. Podle kvality analyzátoru je možné získat i další specifikace a kvalitu webu ovlivňující pořadí zobrazení webu.  

Optimalizace hraje nejen v hotelovém marketingu důležitou roli při tvorbě webu, ale i v hotelovém provozu. Krizová doba nás naučila optimalizovat provozní výdaje, pracovní náplně a výkonnost. Hotelový marketing optimalizuje náklady na tvorbu kampaní, prezentace v různých médiích a sleduje jejich výkonnost.
Optimalizační procesy se tedy netýkají pouze webového prostředí, ale celého hotelového businesu. Nedílnou součástí revenue managementu je i optimalizace cen, předpokladu vývoje cenové politiky a konkurenční filosofie.

Optimalizace se stala jednou z nejsledovanějších položek při rozhodovacích a schvalovacích procesech hotelového života - tak směle optimalizujme, ale vždy s rozumem. Pamatujte, že všeho moc škodí a že "selský" rozum je nade vše ...

Malé shrnutí optimalizací pro úspěšný internetový marketing a pozice webu :

  • Optimalizace pro vyhledávače
  • Optimalizace pro návštěvníka
  • Optimalizace klíčových slov
  • Optimalizace titulku, URL, popisu a nadpisů webu
  • Optimalizace zdrojového kodu
  • Optimalizace sémantiky
  • Optimalizace textů
  • Optimalizace načítání
  • Optimalizace video, foto a audio obsahu
  • Optimalizace prolinkování
  • Optimalizace přesměrování
  • Optimalizace registrací a výměnných odkazů


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz