Internetová prezentace

Internetová prezentace a vedení internetového marketingu je v dnešní době, nejen pro hotelový sektor, významnou součástí marketingových plánů. V internetu platí několik zásad, které je dobré alespoň částečně dodržovat, resp. využívat :

  • flexibilita zobrazování informací
  • rychlost nasazení kampaně
  • přímé zacílení
  • oddělení brandové od prodejní kampaně
  • rychlost vývoje softwarů a aplikací

Významný průzkum :

Mezinárodní společnost PhoCusWright, zabývající se výzkumy v oblasti cestovního ruchu, prováděla v roce 2008 průzkum, jak potenciální zákazníci vnímají zprostředkovatelské portály.

Významné zjištění :

Více než 65 % respondentů uvedlo, že preferují      PŘÍMOU KOMUNIKACI S HOTELEM

Webová prezentace :

Musíme mít kvalitní webovou prezentaci? Přináší nám plánovaný zisk? Jsou náklady na provoz webu a správu kampaní adekvátní zisku z internetového prostředí? To jsou velmi časté otázky, které si vlastníci a provozovatelé webů neustále kladou.

Je nutné si uvědomit, že v současné době již internet převládá nad ostatními prezentačními kanály ať se nám to líbí nebo ne. Takže kdo chce uspět v hotelovém byznyse, měl by se internetu plně věnovat a prostřednictvím webové prezentace ukázat svoji nabídku a zaujmout návštěvníka k opakované návštěvě a ke koupi, v našem případě k rezervaci hotelového pobytu a následných služeb.

Internetové portály s porovnáním cen

V několika posledních letech se objevují portály, které porovnávají ceny největších internetových rezervačních systémů a nabízí nejlepší zveřejněné ceny. Nejedná se o rezervační portály, jejich prostřednictvím si klient vybere nejlepší nabízenou cenu a prostřednictvím vybraného rezervačního systému si může provést rezervaci na jím vybraném internetovém rezervačním systému. Je na škodu, že se velmi pomalu rezervační systémy zapojují do těchto nově vznikajících portálů.

HotelsCombined   HotelCalculator   HotelAccommodation Deals  
 HotelsCombined    HotelCalculator    HotelAccommodation Deals  

Internetové portály s klientským hodnocením

Jedny z nejoblíbenějších cestovatelských portálů jsou portály s klientským hodnocením. Mnoho rezervačních portálů přistoupilo k volnému vkládání klientských hodnocení, které u jednotlivých hotelů dosahují i několika tisíc hodnocení za posledních pár let. Interaktivita cestovatelů, možnost hodnocení a vlastního vyjádření je v pojetí moderních internetových technologií WEB 2.0 doslova fenoménem. Hodnocení se rozšiřují na volné vkládání a sdílení fotografií, videí a různých videosekvencí, popř. dokumentací nad mapovými podklady. Portály doslova bojují o přilákání každého hodnotícího klienta z mnoha důvodů, které ruku v ruce mimo základní cíl - vlastní hodnocení - sleduje i optimalizační internetové cíle.

Tripadvisor Travel Post    TRAVELZOO  
TripAdvisor HolidayCheck TravelPost   TRAVELZOO  

 


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz