Náhradní program začátkem roku - prodejní nezbytnost

Jak již bylo mnohokrát řečeno, nacházíme se v oblasti nestálého počasí a v poslední době s velkými teplotními výkyvy. Je na škodu, že mnoho hoteliérů dodnes nepochopilo, že náhradní program v rámci hotelového marketingu a služeb je nezbytný. A to platní nejen pro hotely v přírodě, ale i pro městské hotely.

Přidaná hodnota vybavení hotelu ve službách wellness či fitness programu se stává vyhledávaným kritériem při výběru ubytovacího zařízení, i když statistiky tento parametr vykazují na nižších preferenčních stupních.

Ale co naplat, statistika je jedna věc, nabídka je druhá, záleží na období a vždy nám jde o jedno, mít naplněný hotel, penzion, apartmány či další druhy ubytovacího zařízení.

V rámci hotelového marketingu, ať už je ubytovací zařízení jakkoliv velké či nese jakoukoliv kategorii, je bezpochyby nutné vhodně prezentovat přidanou hodnotu, aktuálně informovat o možnostech vyžití volného (odpočinkového) času, aby klienti nebyli nuceni rezervace stornovávat a tím hoteliérům přidělávat vrásky z důvodu slabé obsazenosti. A náhradní program nemusí být výhradně využíván přímo v rámci ubytovacího zařízení nebo být jeho součástí. Rozhlédněte se kolem!

A jaké nástroje k tomu použít?

Pracujte s mailingem, veďte si kvalitní databázi ověřených kontaktů a mailingy vyhodnocujte.

Facebook je jedním z nejrychlejších komunikačních kanálů a lidé si již zvykli na aktuální informace ideálně spojené s fotogaleriemi.

Webová prezentace by měla být aktuální a to i z důvodu, že vyhledávání a rezervace, resp. krátkodobá ubytování se uskutečňují jen několik dní před plánovaným odjezdem. A pokud jsou rezervace dlouho dopředu, může to bohužel dopadnout jako v současné době. 

Blog je stále opomíjeným zdrojem informací, rad, návodů, nápadů a inspirací pro hosty, což je na škodu. Navíc dobře vedený blog může velmi razantně přispět k rozhodnutí výběru.

Při prezentaci náhradního programu dobře zvažte, jakou marketingovou strategii použijete, co bude nosným sdělením a jaké budou výhody pro klienty tuto nabídku využít!

Držme si palce, že se počasí "umoudří" a technické vymoženosti dopomohou přívalu klientů na české hory, jinak nám všichni odjedou do zahraničí :(


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz