Jaro v marketingu

Proč mám rád jaro? Jednoduchá odpověď - všechno se pěkně probouzí, rozkvétá, voní a zahrnuje barvami. Hodně lidí si řekne, no a co?
A právě o to jde!

Flexibliní markeťáci zastříhají ušima a okamžitě reagují nejen na obrovský příliv marketingových možností, které jarní období tradičně nebo jednorázově přináší.

Marketing na jaře není pouze o akvizičních svátkových a tradičních gastronomických akcích, ale také o jejich vhodném doplňku ve službách, výzdobě a vnímání.
O jarním marketingu si přečtěte v článku z loňského roku Jarní hotelový marketing. Dnes bych se rád věnoval jeho doplňku.

V posledních několika příjemných, nezvykle teplých dní, jsem měl možnost cestovat po republice a navštívil jsem vcelku hodně nejrůznějších ubytovacích a restauračních zařízení. Až na výjimky jsem byl nemile překvapen doslova tragickým přístupem hoteliérů a restauraterů k možnosti získání klientů v době, kdy lidé vyrazili do slunečných pohodových dní.

Když to vezmu souhrnně, začnu u nevětraných zatuchlých místností vyzdobených snad ještě od Silvestra, tmavým prostíráním, umělých nebo sušených květin s nánosem několikaletého prachu na stolech a všude přítomné umělé osvětlení, které statečně bojuje se slunečnými paprsky. Zkrátka tragédie.

A venkovní zahrádky? Nepořádek, loňské listí, nastohovaný nábytek a obsluha pouze hledí na kolem jdoucí davy a diví se, že nikdo nejde dovnitř. Další tragédie.

Vemte rozum do hrsti a začněte připravovat hostům příjemné prosvětlené a prosluněné prostředí, jděte trhu napřed a získejte z něj, co vám nabízí. Zamyslete se nad jarní výzdobou, využijte jarních květin a bylinek, popřemýšlejte nad nejrůznějšími kombinacemi jídel a nápojů se zapomenutými ingrediencemi a odlište se od ostatních.

Oblékněte nebo si pohlídejte úpravu obsluhujícího personálu, vyvoňte prostory, obměňte okoukané nabídky, začleňte módní a trendový sortiment a k němu přidejte zapomenuté a tradiční jídla a nápoje. 

Vytvořte svým hostům ideální prostředí k odpočinku a radosti ze života, budou se vám vracet a co víc, rádi o vás budou hovořit a napíší vám referenci!


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz