Mazlíčci v hotelu

Služby v hotelích se orientují především na "rozmazlování" hostů, ať to jsou děti, dospělí nebo senioři, ale mnohdy se zapomíná na domácí mazlíčky, jejichž možnost pobytu s klienty je mnohdy rozhodujícím předpokladem výběru ubytovacího zařízení.

Dobrý hotelový marketing velmi citlivě vyzdvihuje přednosti ubytování společně s domácími mazlíčky, hygienu, nabídku nadstandardních služeb a dovolený či zakázaný pohyb v zařízeních, jakási psí etiketa. Samozřejmostí je seznam nejbližších a doporučených veterinářů a prodejen zaměřených na sortiment domácích mazlíčků a restaurací s možností vstupu.

Hotely se předhání v nabídce speciálních různě velkých misek s vodou a pamlskami, odpočinkových košíků s pokrývkami, hračkami a speciálním jídelníčkem. Hotely, kde přívětivost k domácím mazlíčkům dotáhli téměř k dokonalosti, patří služby jako například venčící službu, speciální přípravky na mytí tlapek, hlídání, speciální televizní program, zkrášlovací a lázeňské procedury a masáže, misky s vlastním jménem, speciální psí hotelová známka, vodítko, visačka na zámek - "Tady hlídám já" nebo "Nerušit - spící mazlíček" a podobně.

Přívětivost k domácím mazlíčkům se vyplácí, téměř každý vyhledávací a rezervační systém nabízí možnost výběru zařízení podle kritéria domácí zvířata povolena nebo vítána. Existují i specializované systémy, které nabízí výhradně zařízení se službou Pet friendly.

domácí mazlíčci


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz