Inbound marketing pro ubytovací zařízení

Neustále dostávám dotazy, co je to inbound marketing a co s ním dělat? Až mi to někdy připadá, že je inbound marketing spása a že pokud jej neděláte, tak nejste ... o:)

Popravdě řečeno, něco na tom pravdy bude, ale je nutné si dobře zvážit, kde s inbound marketingem začít, zda je na něj čas a kapacita a dobře rozmyslet jeho provázanost.

Nejprve si přiblížíme, co vlastně inbound marketing znamená. Inbound marketing vymyslel Brian Halligan z Hubspotu a v Česku se zažil jeho ekvivalent - příchozí marketing nebo také jako nový (moderní) marketing. V hospitality segmentu se používá označení inbound tourism nebo incoming, z čehož můžete usoudit, co inbound marketing znamená a lépe si jej představit.

Jak chápat inbound marketing, jak jej využívat?

Nehledejte složitosti, zkonzultujte s odbornou firmou nebo si přečtěte dostupné články a diskuze na internetu, jak s inbound (moderním, novým) marketingem začít a hlavně si ujasnit, jak jej budete používat.

Výše jsme si objasnili, jak inbound marketing chápat - jako příchozí marketing, tj. tak, že cílem inbound marketingu je přivést z jiných zdrojů klienta na vlastní webové stránky nebo na vlastní jinou prezentaci či přímo do zařízení.

Nechte si udělat analýzu vašeho současného virtuálního (internetového) světa od SEO optimalizace až po zdroje návštěvnosti (a popřípadě vyhodnoťte i další parametry). Naplánujte a vytvořte ve virtuální světě povědomí o vaší činnosti, ke které použijte co nejvíce možných zdrojů v rámci inbound marketingu, tj.,  sociální sítě , blog, PR zprávy, mailing, odkazovou politiku, recenzní portály, multimediální prostředky a diskuze, zkrátka všechny možné kanály, které zajistí příchozího (inbound) klienta na hlavní informační a rezervační zdroj, tj. na webové stránky.

Při zpracování příspěvků, statutů, diskuzí, videí nebo i infografiky mějte na paměti flexibilitu a aktuálnost. Cílem vašich sdělení by mělo být zejména poznání klienta, jeho potřeb a tužeb. Předkládejte mu takový obsah, na který slyší a který rád koupí a bude dále šířit. Pracujte důsledně s obsahem, náplní a zprávami, buďte  vidět  a dbejte na to, aby se o vás mluvilo!

Je jasné, že najednou nestihnete obsáhnout celou strukturu inbound marketingu, ale začněte a nebojte se, nemějte strach a obavy. Spojte se s některou z firem, která má s inbound marketingem zkušenosti, nechte si předložit reference a výsledky a dlouho neotálejte, čas rychle běží a těžko se dohání o:)

Pokud budete mít zájem, obraťte se i na nás, rádi vám poradíme, popř. inbound marketing nastartujeme nebo jej vám budeme zpracovávat včetně důležitého aspektu - analýzy a vyhodnocení cílů.


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz