Hotelový marketing 2013

dřívější články :


Recenze hrají stále důležitější roli
Čím více pozitivních recenzí firma získá, tím větší šanci má zaujmout potenciálního klienta. Existuje například spojitost mezi nárůstem počtu pozitivních recenzí a obsazeností hotelových pokojů.

Rozvoj sociálních sítí v hotelnictví
V listopadu 2013 proběhlo několik zásadních konferencí hospitality segmentu, marketingu a využívání sociálních sítí. Všechny konference shodně deklarovaly neudržitelný vzestup použití sociálních sítí, mobilních aplikací a mobilního non-stop připojení na nejrůznějších mobilních zařízení.

Video jako marketingový nástroj - prezidentská apartmá
Video se díky moderní technice stává stále více využívaným marketingovým nástrojem nejen v segmentu hospitality. Kouzlo videa spočívá v autentičnosti, hudebnímu podbarvení a efektu střihů.

Příprava hotelového marketingového plánu
Měsíce říjen a listopad bývají zpravidla méně vytíženými měsíci v ubytovacích zařízeních a tak se nabízí příhodná doba, kdy je vhodné začít s přípravou hotelového marketingového plánu.

Odkazy a profily na internetových rezervačních portálech
Čas od času je vhodné zaměřit pozornost na vlastní zápisy na internetových rezervačních portálech (IRS) třetích stran ať placených, tak neplacených. V případě placených portálů bývají zápisy ve většině případech relevantní, naopak tomu však bývá ...

Internetoví podvodníci útočí na české hotely
Vlna internetových podvodů útočících na neznalost hotelových zaměstnanců je každoročně zaznamenávána nejen v Česku, ale i v zahraničí. Kolik se už toho napsalo o podvodných rezervacích ubytování, kongresů, nákupů zboží nebo podvodných zápisů v katalozích. A stále se najdou důvěřivci ...

Mazlíčci v hotelu
Služby v hotelích se orientují především na "rozmazlování" hostů, ať to jsou děti, dospělí nebo senioři, ale mnohdy se zapomíná na domácí mazlíčky, jejichž možnost pobytu s klienty je mnohdy rozhodujícím předpokladem výběru ubytovacího zařízení ...

Jak na hotelové video
V současné moderní a technologicky dokonalé době se bez hotelového videa již "lepší" hotelové zařízení neobejde ...

Hlavním letním motorem hotelového marketingu je Facebook
Konečně nastala doba, kdy se hosté budou střídat jeden za druhým a letní počasí naladí všechny na radostnou vlnu komunikace a sdílení.

Inbound marketing pro ubytovací zařízení
Neustále dostávám dotazy, co je to inbound marketing a co s ním dělat? Až mi to někdy připadá, že je inbound marketing spása a že pokud jej neděláte, tak nejste ... o:)

Hotelový marketing nemá prázdniny
Tak tu máme prázdniny, dovolené, prodloužené víkendy, výlety a dobu odpočinku. To ale platí hlavně pro děti a jejich doprovod, ale vůbec ne pro hotelový marketing.

Jarní hotelový marketing
Období jara se nám přehouplo během několika málo dní téměř do letního počasí a to je právě ta výhoda, že lidé vnímají teplé jaro jako impulz k výletům, vyjížďkám a návštěvám probouzejícího se jara v přírodě.

Marketingový nástroj prostřednictvím Facebookového profilu
Sociální sítě mají v současné době nezastupitelné místo v marketingové strategii těměř všech ubytovacích zařízení od malých hostelů až po velké nadnárodní korporace a řetězce. Čím větší zařízení, tím by měl být Facebookový profil, Twitter, YouTube kanál, Panoramio a další účet na sociálních sítích propracovanější.

Gastronomie jako marketingový nástroj
Na nadcházejícím IV. ročníku festivalu profesionální gastronomie GASTRO TOUR budu u kulatého stolu zpovídat nejpovolanější z povolaných v oboru gastronomie.
Na panelovou diskuzi na téma Moderní hotelová snídaně - brána do hotelové gastronomie přijali pozvání ...

Marketingové trendy ubytovacích zařízení v roce 2013
Celý loňský rok byl ve znamení testování prezentačního virtuálního světa na všech dostupných zařízeních, které jsou v současné době k dispozici. Rok 2012 byl ve znamení SOLOMO, rok 2013 bude ve znamení rozšiřujícího Social - Local - Mobile marketingu ...

Hotelový marketingový plán 2013
Při přípravě hotelového marketingového plánu na rok 2013 přemýšlejte o tom, čím jej obohatit z výsledků minulých let, zanalyzujte si dobré a špatné stránky podnikání a stavějte na osvědčených základech, ke kterým přidejte inovační, módní a trendové myšlenky ...


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz