Věrnostní program

Jednou z cest, jak si udržet stálou klientelu, je zavedení věrnostního, neboli loajálního programu. Výhodou hotelových řetězců a velkých samostatných hotelů je nabídka rezervací hotelů v rámci řetězce, v kvantitě návštěvníků a tím i většího potenciálu možnosti zavedení věrnostních programů.

Ale co platí pro velká zařízení, může platit i pro malá, jen trochu v jiné podobě.

Věrnostní programy se neustále točí okolo stejných benefitů - za odbydlené noci a získané "body" možnost čerpání ubytování či služeb zdarma nebo se slevou při dalších návštěvách.

Není to málo? Nešlo by zatraktivnit nabídku, která by marketingově prospěla i dalšímu prodeji?

Stačí se jen zamyslet a zauvažovat nad nestandardní nabídkou odměn věrnostního programu, přiklonit i k jiným druhům čerpání za odbydlené "body".
Hotelový provoz poskytuje různorodou škálu nabídky odměn, od prodeje zařízení a vybavení, které hosté vidí v hotelu a které se nadají jinde koupit z důvodu výroby na zakázku, gastronomických výrobků, speciálního drogistického a potravinářského zboží, suvenýrů, spotřebního a jedinečného (brandového) třeba kancelářského zboží. Možností je hodně, je potřeba jen zakomponovat odměny v rámci věrnostního programu k danému zařízení, jeho jedinečnosti nebo unikátnosti či prestiže značky.

Administrace vedení věrnostního programu je oříškem, mnoho systémů je příliš drahých, mnohé jsou sofistikovaně, administračně a průkazně nedokonalé a složité. Jiné jsou uživatelsky naprosto nevhodné a tudíž nevyužívané.

Nejpřirozenější cesta zapojení klinetů do věrnostního programu je jednoduchá uživatelská přívětivost, využití moderních technologií a lákavé bonusy - odměny, které sami osloví a zaujmou, budou lákat a host je intuitivně bude chtít využít.

K administraci je vhodné využít moderní technologie, kterých je již dostatek. Jednou z možností průkazných věrnostních programů je například využití unikátních QR kódů.

Věrnostní programy jsou všeobecně oblíbené, zapojte své loajální hosty, kteří jsou ochotni za odměnu vykonat bezplatně velkou službu - budou o vás přirozeně a nadšeně vyprávět, budou bezplatně rozšiřovat povědomí o vás, o vašich službách a o vašem účinném věrnostním programu, který sami využívají.


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz