Kyslík jako marketingový nástroj

Bude kyslík v budoucnu marketingovým tahákem pro hotelová a ostatní zařízení?

Trendem do budoucna bude kyslík a všechny jeho podoby vstřebávání do lidského organismu

Vsadí někdo na lákadlo přirozeného pobytu na čerstvém vzduchu, v tzv. vzdušných lázních, nebo bude nabízet hostů vedle pobytu v solných jeskyních pobyt v kyslíkovém prostředí obohaceném vyšším procentem čerstvého kyslíku?

Již před nedávnem jsem se zmiňoval o "plechovkovém" čerstvém vzduchu z Prahy, teď přidávám půlhodinové japonské městské hotely provozované v polední pracovní pauze, které poskytují klientům naprostý klid, ticho, tmu a vyšší dávku kyslíku k regeneraci organismu. Stačí půlhodinka v době oběda a člověk se cítí jako znovuzrozený.

Kyslík jako naprosto nezbytná součást živého organismu se do budoucna stane trendem v nejrůznějších nabídkách obchodního zboží zrovna tak jako nabídka pobytu v prostředí obohaceného kyslíkem.

Dnes již jsou v běžném prodeji přístroje na produkci kyslíku v domácnosti nebo kanceláři, balený kyslík, okysličená voda, kyslíkový spray, kyslíkový koktejl nebo aktivovaný kyslík v tabletách. Posledně jmenovaná položka by mohla například nést logo hotelu a být položená na hotelových polštářích místo překonaných čokoládek.

Možnost využítí kyslíku jako marketingového nástroje je nepřeberné množství, stačí jen popřemýšlet, jak tento budoucí trend využít a již dnes se na něj připravit.
 


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz