Základem je dobrý spánek

Dostatek zdravého spánku, po kterém se člověk cítí doslova "jako znovuzrozený" je ideálním marketingovým nástrojem. Využijte přednosti vašeho hotelového zařízení, projděte si hotel a vytipujte si pokoje, které splňují předpoklady zdravého spánku a doplňte vybavení, které váš marketingový záměr podpoří.

Využijte pocitu zdravého spánku a zdokonalte up-selling hotelových pokojů nebo spokojený spánek začleňte do marketingových kampaní zvláště v nadcházející adventní době.

Co je důležité pro zdravý spánek?

Zaměřte se na kvalitu vybavení hotelových ložnic nebo prostoru okolo postelí. Matrace, polštáře, přikrývky a povlečení nejsou jedinými atributy pro zdravý spánek, hledejme další, které budeme moci velmi dobře využít pro marketingovou komunikaci.

Prostudujte pečlivě všechna hodnocení vašeho zařízení, ale i konkurenčních a zjistíte, kolik se jich točí právě kolem pocitu dobrého spánku. Několik celosvětových statistik z hotelového prostředí vykazuje předpoklady zdravého spánku před spokojenost se snídaní, poskytování internetového připojení zdarma a vybavení technologickými vymoženostmi.

Když už zmiňuji technologické vymoženosti, vyzkoušejte si ve vlastním hotelu několik přespání a zaměřte se především na :

  • hluk z exteriéru a interiéru
  • světlo z exteriéru
  • externí a interní zvuky
  • stand up světla a osvětlení
  • noční diskrétní osvětlení

Kvalita spánku se odráží i v takových maličkostech, jako je čokoláda na dobrou noc nebo oříšky. Nebylo by vhodnější tyto překonané pozornosti obměnit? A co barevné provedení nejbližšího okolí místa pro spánek?

Pro zdravý spánek je důležitý i faktor soukromí. Splňují hotelové pokoje tento předpoklad?

Dalším z naprosto přirozených pravidel pro dobrý spánek je dostatečné množství čerstvého vzduchu ideální teploty a možnost přirozeného větrání nebo zajištění kvalitní vzduchotechniky či klimatizace.

Zdravý spánek je základem dobrého vstávání, osvěžujícího pocitu uvolnění a odpočinku. Člověk je nabitý energií a dobrou náladou a je připraven na strávení plnohodnotného dne. S dobře vyspalým člověkem je dobrá spolupráce, kterou byste měli využit pro zpětnou vazbu a sdělení prožití zdravého spánku dalším potenciálním klientům nejen v internetovém prostředí.

Tak hurá do pokojů a dobrou noc o:)  


e-hoteliér

virtuální rádce trendů hospitality byznysu, novinky ze světa hotelnictví a ubytování. Zajímavé a inspirující koncepce, postřehy z oboru a zprávy o dění ve světě

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu mip-s.cz 725 777 573
IČ: 41721403
mip-s@seznam.cz